Kviečiame susipažinti su [Pavadinimas] pagrindine mokykla
Mažeikių Žiburėlio pradinė mokykla yra mokykla.
Toliau, Mažeikių Žiburėlio pradinė mokykla bus vadinama Pagridninė mokykla.
Ką mokiniai veikia Pagrindinėje mokykloje?
Pagrindinėje mokykloje mokiniai mokosi daug dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:
- lietuvių kalbos,
- matematikos,
- biologijos,
- istorijos,
- muzikos,
- dailės.
Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.
Pagrindinėje mokykloje mokiniai mokosi:
- 1 klasėje
- 2 klasėje
- 3 klasėje
- 4 klasėje
- 5 klasė
- 6 klasė
- 7 klasė
- 8 klasė
Koks yra Pagrindinės mokyklos darbo laikas?
Pagridninė mokykla dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Pagrindinė mokykla dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.
Kuo Pagridninė mokykla gali Jums padėti?
Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje progimnazijoje.
Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Daugiau apie Pagrindinę mokyklą galite sužinoti internete.
Pagrindinės mokyklos interneto svetainės adresas yra
- https://mazi.cleverphant.lt/lt
Galite paskambinti telefonu.
Pagrindinės mokyklos telefono numeris yra
Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra
Kokią informaciją rasite Pagrndinės mokyklos interneto svetainėje?
Informacija Pagrindinės mokyklos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.
Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Pagrindinės mokyklos darbuotojus:
- kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
- kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
- kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.
Koks yra Pagrindinės mokyklos adresas?
Pagrindinės mokyklos adresas yra
- Gerosios Vilties g. 28, Vilnius 03144
Autoriai
- Teksto originalą parengė
- Tekstą vertino: xxxx
- Teksto vertinimą koordinavo:
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- https://pixabay.com/illustrations/
- Microsoft Word piktogramų bazė
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
